Tarda d'Esports

Els participant s’iniciaran en diferents esports:

Dilluns: bàsquet    Dimarts: handbol   Dimecres: futbol    Dijous: multiesport

Es farà a partir d’activitats lúdiques, encaminades bàsicament a desenvolupar la coordinació i les habilitats motrius. Cada nen/nena podrà inscriure’s, de dilluns a dijous, els dies que vulgui.

L’import de l’activitat és de 23,10€ al mes per dia inscrit a l’activitat.

Els dies esporàdics es cobraran a 11,35€

Inscripció a les Activitats Extraescolars

Consideracions per al curs 2022-23

Les inscripcions online es podran realitzar entre les dates: 20 de juny de 2022 i 31 d'agost.

A partir del dia 1 de setembre cal fer-les directament a la secretaria de l'escola, no es podran fer online.

Totes les activitats tenen un límit de places, i en cas d’excedent de sol·licituds es tindrà en compte l’ordre d’arribada de les inscripcions (tant per internet com també a secretaria)..

Cal lliurar res més a part de la inscripció?

Només els participants a les activitats que siguin de fora de l’escola, hauran d’adjuntar el Full de Dades Bancàries que podran demanar a la secretaria de l’escola.

Per les totes les Activitats Esportives caldrà adjuntar una fotocòpia de la Targeta Sanitària (CATSALUT) del participant. Per totes les altres activitats, no cal portar cap documentació complementària.

Pagament de les Activitats Extraescolars

Els pagaments es realitzaran per rebut mensual al mateix compte bancari on es factura l’escola. Als alumnes que són de fora de l’escola, se'ls facturaràn els rebuts al número de compte que facilitin en el moment de formalitzar la inscripció (Full de Dades Bancàries).

Les activitats començaran el 5 de setembre facturant 10 mensualitats.

En el cas d'estar inscrit en aquelles activitats programades per dos dies a la setmana i no poder assistir-hi tots dos, s'aplicarà el descompte pertinent previ avís a la Secretaria de l'escola.

És important tenir present que en cas de voler donar de baixa a un alumne s'ha d'informar a la Secretaria de l'escola abans del dia 25 de cada mes.

Tornar a la graella d'horaris