banner casal estiu 24

berta verdaguer

BERTA VERDAGUER – Entrevistes als alumnes amb Menció d’Honor a les PAU

llibre jordi oliva

Jordi Oliva, professor d’Escola Pia, reconegut per la seva tasca en la documentació de les víctimes de la Guerra Civil a Catalunya

L’oferta de l’Escola Oberta expresa la ferma voluntat de mantenir viva la relació família-escola i és un espai més de participació en el projecte de la nostra escola, de l’escola dels vostres fills i filles.

Proporcionarem una conversa oberta i conjunta amb el grup que ens ha d’obrir a la reflexió. El programa consta de diferents trobades, xerrades i conferències amb persones del món educatiu, de la psicologia, de la pediatria, de la música, etc; que anirem anunciant a mesura que s’acosti l’acte.

És d'interès...

Servei Menjador

Adaptem els menús a les diferents tipologies d’al·lèrgies i intoleràncies alimentàries.

Escola de Música

L'escola de música ofereix activitats tant en horari de migdia i de tarda sense que l'alumnat hagi de sortir de l'escola.