Instal·lacions

L’escola s’ubica al centre de la ciutat de Terrassa en un recinte de més de 12.000m2, que inclou l’edifici centenari, un dels emblemes de la ciutat, l’edifici d’infantil i 5.000m2 de patis exteriors.

El pati de gespa, molt acollidor i on es fan activitats que requereixen parlar, escoltar, etc.

La Pista Blava, amb dues pistes de bàsquet, és la que s’utilitza per l’educació física i les activitats extraescolars.

El pati de sorra, és el més extens i acull moltes de les activitats de l’Escola i també rep esdeveniments d’entitats de la ciutat.

El pati de les Oliveres, és el pati més verd i on els alumnes hi acostumen a esmorzar i, quan és l’època, l’alumnat de secundaria recull les olives per fer oli. També inclou una pista.

El pati de Sant Josep de Calassanç, rep el nom de l’estàtua del fundador i es configura com un bosquet molt agradable.

La pati d’Infantil. Inclou una pista pavimentada per fer esport, fer rodar joguines i anar amb patinet i tricicle, un sorral, un espai de gespa amb jocs infantils i l’hort urbà.

El pati de P3. Perfectament adaptat pels més petits amb un sorral i tot tipus de jocs, tobogans, figures on s’ho passen “pipa”.

L’edifici d’infantil compta amb totes les aules, les de P3 amb accés directe al pati, i una aula polivalent.

L’interior de l’edifici principal allotja totes les aules, el gimnàs, el laboratori de física, el laboratori de química, de tecnologia, la mediateca, l’aula de música, les aules de plàstica, els menjadors i una gran sala polivalent que fa de sala d’actes, teatre, capella.

L’Edifici de Batxillerat està situat al camí Fondo de Terrassa, al mig de la ciutat. Un edifici adaptat als nois i noies més grans i on s’ofereixen totes les modalitats de Batxillerat.

Unes instal·lacions que ens faciliten ser MÉS SEGURS que mai!