Batxillerat : El nostre projecte

El Batxillerat és pels nostres alumnes l’inici d’un projecte de desenvolupament professional i personal

Itineraris

Proposem diferents itineraris que abasten les tres modalitats de Batxillerat (arts; humanitats i ciències socials; ciències i tecnologia) perquè puguin triar el que millor s’adapti a les seves necessitats. Aquests itineraris ofereixen diverses combinacions de les matèries específiques de cada modalitat per facilitar que la tria dels alumnes s’ajusti el màxim possible al seu projecte professional.

Acció tutorial

En finalitzar l’etapa els alumnes prendran decisions importants i és aquí on l’acció tutorial personalitzada (tutors de grup, tutors de seguiment del treball de recerca, psicòleg-orientador) i el nostre programa d’orientació (perfil de competències, xerrades i visites a centres universitaris o de CFGS, xerrades d’exalumnes ara ja universitaris, entrevistes amb el departament d’orientació de l’etapa, etc.) tenen un paper fonamental.

Descobreix com viuen famílies i alumnes de l’escola l’etapa de Batxillerat:

Formació integral

Pensant en el seu futur laboral i personal no podem deixar de banda la seva formació integral, tant acadèmica com emocional, i és per això que al llarg del primer curs de batxillerat els alumnes fan un programa de creixement personal (sessions de treball sobre control d’emocions, autoestima, habilitats socials, món interior) o proposem accions de voluntariat o d’acció solidària.

Llengües estrangeres

Les llengües estrangeres també tenen un paper fonamental a l’etapa oferint-se la possibilitat de fer com a matèria comuna francès o anglès. Els alumnes d’anglès es distribueixen en agrupacions en funció del seu nivell i amb flexibilitat per passar d’un grup a un altre. Els alumnes d’anglès que acreditin un nivell suficient tenen la possibilitat de fer la prova del First Certificate in English a la nostra pròpia escola o i els de francès accedir a l’acreditació del DELF 2. També s’ofereix la possibilitat de fer alemany com a matèria de modalitat als alumnes de la modalitat d’humanitats i ciències socials.

Famílies i alumnes opinen sobre el Batxillerat a l’escola