A l’escola dinem com a casa!

L’espai del menjador és un servei que l’escola ofereix a totes les famílies que necessiten que els seus fills i filles siguin atesos durant el temps del migdia, entenent aquest servei, a banda d’un espai per poder dinar, com una oportunitat diària per oferir una educació vivencial en la línia del projecte educatiu del centre i un espai més on treballar l’educació integral del nostre alumnat, a nivell cultural, social, lúdic i d’hàbits.

Cuina pròpia i menjar saludable

A l’escola tenim cuina pròpia i un equip de cuiners i monitoratge intern que aconsegueixen que el dinar a l’escola sigui com a casa!

Treballem amb productes proveïts per Ametller Origen i confeccionem els menús mensuals amb l’equip de nutricionistes i d’acord amb l’escola. Oferim menús adaptats per a les intoleràncies i/o al·lèrgies alimentàries amb la supervisió del servei d’Infermeria de l’escola

Els controls d’higiene i qualitat i la gestió de tot el personal de cuina es duen a terme amb la coordinació de l’escola. Disposem d’una cuina totalment equipada en la que produïm més de 800 àpats diaris. La cuina de l’escola és un d’aquells espais amb accessibilitat restringida però que anualment actualitza el seu equipament per millorar-ne el funcionament de manera continuada.

L’objectiu de l’escola i d’Ametller Origen és contribuir de manera determinant a la millora de l’alimentació i la salut de les persones. I per això el què us ofereim és:

• Producte local
  • Receptes de la terra
  • Personal format i amb experiència
  • Menús supervisats i valorats per dietistes nutricionistes experts
  • Dieta mediterrània
  • Controls de qualitat a través d’auditories i analítiques

Menús

A l’escola podem trobar diferents menús elaborats per l’empresa Ametller Origen, adaptats a les diferents etapes educatives del nostre centre.

Adaptem els menús a les diferents tipologies d’al·lèrgies i intoleràncies alimentàries.

Què fem al migdia?

L’escola, amb el seu equip de monitors i monitores, pretén que durant l’estona del migdia els i les alumnes puguin gaudir d’un espai per poder menjar i conviure amb els companys i companyes treballant de manera sistemàtica, hàbits d’autonomia i socialització i també contemplar una estona pel descans.

A cada edat el descans es manifesta de maneres diferents. En el cas dels més petits, els nens i nenes de p3, tenen la possibilitat de fer la migdiada després de dinar durant tot el curs. Disposem d’un dormitori que està vigilat per monitors.

A aquesta edat l’activitat física és una font d’alliberament d’energia i de descans i per això procurem que tots els nens i nenes gaudeixin d’una estona d’esbarjo. Pugen, però a les aules, amb temps suficient per tal de poder entomar les classes de tarda amb calma i serenor. També hi ha la possibilitat de fer activitats al migdia de caire extraescolar com són les que ofereix l’Escola de Música o com la mecanografia per als nens i nenes de cicle superior de Primària.

Aquest espai de temps és més reduït a l’ESO excepte els dijous que poden gaudir de més estona.

Subscriu-te

Si vols subscriure’t a la nostra newsletter deixa’ns el teu correu electrònic.

Centre concertat per la Generalitat de Catalunya - Inscrita en el registre d'Entitats Religioses núm: 4981