CUINA PRÒPIA I MENJAR SALUDABLE

Des de l’escola gestionem i coordinem el servei de menjador a nivell d’inscripcions, baixes, modificacions, monitoratge, activitats i funcionament global i deleguem a l’empresa Ametller Origen, la gestió i l’elaboració del menjar.

Aquesta empresa s’encarrega de confeccionar els menús mensuals amb l’equip de nutricionistes de la Fundació Ametller, de realitzar els controls d’higiene i qualitat, així com de gestionar tot el personal de cuina.

Disposem d’una cuina totalment equipada i autosuficient per fer el menjar dels alumnes, seguint els menús que proposen els nutricionistes i dietistes de l’empresa Ametller Origen, consensuats amb el responsable de menjador i el cuiner de l’escola.

L’objectiu de l’escola i d’Ametller Origen és contribuir de manera determinant a la millora de l’alimentació i la salut de les persones. I per això el què us ofereim és:

• Producte local
  • Receptes de la terra
  • Personal format i amb experiència
  • Menús supervisats i valorats per dietistes nutricionistes experts
  • Dieta mediterrània
  • Controls de qualitat a través d’auditories i analítiques

MENÚS

A l’escola podem trobar sis menús diferents, elaborats per l’empresa Ametller Origen, adaptats a les diferents etapes educatives del nostre centre.

Adaptem els menús a les diferents tipologies d’al·lèrgies i intoleràncies alimentàries.

QUE FEM AL MIGDIA?

L’escola, amb el seu equip de monitors i monitores, pretén que durant l’estona del migdia els i les alumnes puguin gaudir d’un espai per poder menjar i conviure amb els companys i companyes treballant de manera sistemàtica, hàbits d’autonomia i socialització i també contemplar una estona pel descans.

A cada edat el descans es manifesta de maneres diferents. En el cas dels més petits, els nens i nenes de p3, tenen la possibilitat de fer la migdiada després de dinar durant tot el curs. Disposem d’un dormitori que està vigilat per monitors.

A aquesta edat l’activitat física és una font d’alliberament d’energia i de descans i per això procurem que tots els nens i nenes gaudeixin d’una estona d’esbarjo. Pugen, però a les aules, amb temps suficient per tal de poder entomar les classes de tarda amb calma i serenor. També hi ha la possibilitat de fer activitats al migdia de caire extraescolar com són les que ofereix l’Escola de Música o com la mecanografia per als nens i nenes de cicle superior de Primària.

Aquest espai de temps és més reduït a l’ESO excepte els dijous que poden gaudir de més estona.