PiaRunners

Cada vegada s’és més conscient de la importància de l’activitat física i l’esport per a la salut i la qualitat de vida de la població. L’activitat física i l’esport és, a més, una alternativa a estils de vida perjudicials per a la salut i una via per ampliar la xarxa de relacions socials.
PiaRunners pretén utilitzar l’Escola com a lloc de trobada per a gent que us agrada anar a córrer o aquells que voleu iniciar-vos en aquesta disciplina.

Utilitzant les instal·lacions de l’Escola, dos cops per setmana ens trobarem i ens agruparem per nivells per poder rebre la planificació i assessorament i realitzar l’activitat de la manera més controlada possible i així poder gaudir dels molts avantatges que aquesta comporta.

L’activitat començarà el mes d’octubre i acabarà al juny.

Els dies de PiaRunners són dos:  dilluns i dimecres de 20h a 21.30h.

Cost de l’activitat: 21€

Inscripció a les Activitats Extraescolars

Consideracions per al curs 2022-23

Les inscripcions online es podran realitzar entre les dates: 20 de juny de 2022 i 31 d'agost.

A partir del dia 1 de setembre cal fer-les directament a la secretaria de l'escola, no es podran fer online.

Totes les activitats tenen un límit de places, i en cas d’excedent de sol·licituds es tindrà en compte l’ordre d’arribada de les inscripcions (tant per internet com també a secretaria)..

Cal lliurar res més a part de la inscripció?

Només els participants a les activitats que siguin de fora de l’escola, hauran d’adjuntar el Full de Dades Bancàries que podran demanar a la secretaria de l’escola.

Per les totes les Activitats Esportives caldrà adjuntar una fotocòpia de la Targeta Sanitària (CATSALUT) del participant. Per totes les altres activitats, no cal portar cap documentació complementària.

Pagament de les Activitats Extraescolars

Els pagaments es realitzaran per rebut mensual al mateix compte bancari on es factura l’escola. Als alumnes que són de fora de l’escola, se'ls facturaràn els rebuts al número de compte que facilitin en el moment de formalitzar la inscripció (Full de Dades Bancàries).

Les activitats començaran el 5 de setembre facturant 10 mensualitats.

En el cas d'estar inscrit en aquelles activitats programades per dos dies a la setmana i no poder assistir-hi tots dos, s'aplicarà el descompte pertinent previ avís a la Secretaria de l'escola.

És important tenir present que en cas de voler donar de baixa a un alumne s'ha d'informar a la Secretaria de l'escola abans del dia 25 de cada mes.

Tornar a la graella d'horaris