Cicle de Conferències “Converses amb…”

“Converses amb …” és un cicle de Conferències que té com objectiu el creixement personal com a educadors i educadores, i com a mares i pares. Ens trobarem a l’escola o de manera online amb un convidat o convidada amb qui parlarem sobre temàtiques educatives diverses.

Proporcionarem una conversa oberta i conjunta amb el grup que ens ha d’obrir a la reflexió. El programa consta de diferents trobades, xerrades i conferències amb persones del món educatiu, de la psicologia, de la pediatria, de la música, etc; que anirem anunciant a mesura que s’acosti l’acte.

21 d’Octubre 19:30 Online

Mercè Conangla és psicòloga, infermera, escriptora i conferenciant. Presideix la Fundació Ecologia Emocional, entitat que van crear conjuntament amb Jaume Soler fa 25 anys. Ambdós son creadors del model Ecologia Emocional i han escrit 26 llibres per adults i infants que tracten l’educació emocional i l’art de viure amb benestar, salut emocional i plenitud.

19 de gener 19:30 Presencial

Miriam Tirado és consultora de criança conscient, escriptora i periodista especialitzada en maternitat, paternidad i criança. En aquesta conferència abordem les bases de la criança conscient, què és, en què es diferencia de la criança tradicional i com dur-la de la teoria, a la pràctica. Amb exemples de la vida quotidiana, pautes i consells per aconseguir criar de la manera que tant nosaltres com els nostres fills i filles mereixen.

Conferències Escola Pia Catalunya

L’Escola Pia Catalunya ofereix enguany un cicle de Conferències on-line en les que poden participar les famílies de totes les Escoles Pia. Unes conferències de divulgació cultural i pedagògica d’interès per a docents, mares i pares. S’inicien aquest curs amb l’objectiu de formar i donar eines d’interès i pràctiques en la tasca d’educar els fills/es i alumnes/as.

D’aquesta manera aquest nou cicle de dos conferències s’afegeix a l’oferta del Cicle de “Converses amb …” que ja venim programant a l’Escola.

Una Madre Molona

Dimecres 24 de novembre a les 18:30 Online

Molona” amb 167K seguidors a les xarxes socials, on ells expliquen en primera persona l’experiència de ser pares.  La Isabel i en Dani són pares de tres fills. Formats en Educació Positiva,  Master de Intel·ligència Emocional, en Mindfulness i Gestió emocional o de Introducció a la Psicología Individual. Ells expliquen les seves vivències i aprenentatges al compte d’Instagram @unamadremolona.

Educació i Neurociència

Dimarts 15 febrer 18:30h Online

“Neurociència i Educació” a càrrec de la Dra Rosa Casafont, metge de formació i neurocientífica il·lustra de manera clara i molt amena conceptes complexes sobre l’autoconeixement, el modus operandi de la nostra ment i el nostre pensament i com tot això influencia el nostre aprenentatge.