Espai de diàleg

Un espai de trobada per afavorir el creixement personal, amb la finalitat d’esdevenir millors educadors dels nostres fills/-es i alumnes.

Creixement personal

La finalitat d’aquest programa és afavorir les relacions de col·laboració i intercanvi entre l’escola i les famílies. Establim un espai de diàleg que ens ajuda a créixer per millorar la nostra tasca educativa. I ho aconseguim creant un grup estable de mares, pares i mestres que ens trobem regularment, cinc vegades al llarg del curs.

Les trobades FEAC estan pensades per a que mares, pares i mestres de la mateixa etapa educativa reflexionin i dialoguin sobre temes que són de responsabilitat comuna.

Aquest curs comptarem també amb unes webinars prèvies relacionades amb els temes que es tractaran en cada sessió.

Són només 5 trobades al llarg del curs…

TEMA

WEBMINAR

TROBADA

Llegim en veu alta 4 d’octubre 9 d’octubre
La vida en un pessebre 22 de novembre 27 de novembre
Al col·le i a casa, en pau 24 de gener 29 de gener
Paper i llapis: el futur sobre el paper 28 de febrer 4 de març
La família “es treballa”? 8 de maig 13 de maig

Per a les famílies que us vulgueu apuntar i que no hi hagueu assistit mai, farem una trobada informativa el dilluns 25 de setembre a les 20:30 a la Mediateca de l’escola.

RESPONSABLE: Jaume Gironès – jaume.girones@terrassa.epiaedu.cat