PiaFit

Tens ganes de posar-te en forma? de mantenir un cos saludable i tonificat? Vine PiaFit. És una activitat  enfocada a mantenir un cos i ment saludable, mitjançant el treball cardiovascular amb suport musical. Durant la sessió realitzarem passos de ball, combinats amb una sèrie de rutines aeròbiques. A més a més també se li destinarà una part de la sessió a treballar específicament  diferents grups musculars, sota la supervisió d’una entrenadora qualificada.

Aconseguirem cremar greixos, enfortir els músculs, prevenir dolors d’esquena, millorar la posició corporal, reduir el nivell d’estrès i gaudir de les sessions.

Preu

Els dies de PIAFIT són els dilluns i/o dijous de 19h. a 20h. Amb l’opció d’agafar un o dos dies a la setmana.

L’activitat començarà el mes d’octubre i acabarà al juny.

1 dia: 14,80€ / mes  –  2 dies: 26,65€ / mes

Inscripció a les Activitats Extraescolars

OPCIÓ 2

En cas de no poder fer la inscripció a través d’internet sempre es podrà fer a secretaria.

Les inscripcions online es podran realitzar entre les dates: 20 de juny de 2022 i 31 d'agost.

A partir del dia 1 de setembre cal fer-les directament a la secretaria de l'escola, no es podran fer online.

Totes les activitats tenen un límit de places, i en cas d’excedent de sol·licituds es tindrà en compte l’ordre d’arribada de les inscripcions (tant per internet com també a secretaria)..

Només els participants a les activitats que siguin de fora de l’escola, hauran d’adjuntar el Full de Dades Bancàries que podran demanar a la secretaria de l’escola.

Per les totes les Activitats Esportives caldrà adjuntar una fotocòpia de la Targeta Sanitària (CATSALUT) del participant. Per totes les altres activitats, no cal portar cap documentació complementària.

Els pagaments es realitzaran per rebut mensual al mateix compte bancari on es factura l’escola. Als alumnes que són de fora de l’escola, se'ls facturaràn els rebuts al número de compte que facilitin en el moment de formalitzar la inscripció (Full de Dades Bancàries).

Les activitats començaran el 5 de setembre facturant 10 mensualitats.

En el cas d'estar inscrit en aquelles activitats programades per dos dies a la setmana i no poder assistir-hi tots dos, s'aplicarà el descompte pertinent previ avís a la Secretaria de l'escola.

És important tenir present que en cas de voler donar de baixa a un alumne s'ha d'informar a la Secretaria de l'escola abans del dia 25 de cada mes.

Tornar a la graella d'horaris