Aquest 23 d’Abril, dia de Sant Jordi, ha estat ben diferent a la resta dels viscuts a l’Escola. Degut al Coronavirus hem canviat les parets de l’Escola per les de casa. Però no per aquest motiu les activitats, l’emoció, la imaginació i l’exaltació de l’amor i la cultura han minvat a la nostra Escola!

Els mestres i les mestres d’Infantil han llegit a tots els nens i nenes la llegenda de Sant Jordi. Els han fet un vídeo molt emotiu, amb cavallers, princeses; interpretat amb molta imaginació i alegria. Des de casa, tots hem pogut veure i escoltar els nostres tutors que ens han desitjat un Feliç Sant Jordi!

Els nens i nenes de Primària han fet moltes manualitats relacionades amb Sant Jordi. Han decorat els balcons, finestres i jardins de casa amb roses, cavallers i princeses! (imatges de nens al balcó al enllaç Drive) També han estat molt actius alhora de participar del Concurs de Punts de llibre sobre el Coronavirus. Han fet uns dibuixos i dissenys espectaculars que, a la tornada a l’Escola, els exposarem a la Mediateca.

Els mestres i les mestres de Secundària han aconsellat als seus alumnes els millors llibres per llegir aquests dies de confinament i les xarxes socials de l’Escola han anat plenes de llibres i de cultura. Els alumnes de Secundària, que els agrada molt l’Instagram, van fer ús d’aquesta xarxa social per publicar vídeos on toquen instruments i canten per animar la vetllada a totes les famílies!

A Batxillerat la cultura dels llibres ha estat molt present durant tot el dia. Gairebé un centenar de recomanacions literàries per part de mestres i alumnes s’han publicat al compte d’Instagram #eptbatx. Hem gaudit de moltes activitats culturals online i ha estat un dia, des de casa, però molt diferent!

Instagram has returned invalid data.

Un Sant Jordi que, de ben segur, que el RECORDAREM!