Aquest 23 d’Abril, dia de Sant Jordi, ha estat ben diferent a la resta dels viscuts a l’Escola. Degut al Coronavirus hem canviat les parets de l’Escola per les de casa. Però no per aquest motiu les activitats, l’emoció, la imaginació i l’exaltació de l’amor i la cultura han minvat a la nostra Escola!

Els mestres i les mestres d’Infantil han llegit a tots els nens i nenes la llegenda de Sant Jordi. Els han fet un vídeo molt emotiu, amb cavallers, princeses; interpretat amb molta imaginació i alegria. Des de casa, tots hem pogut veure i escoltar els nostres tutors que ens han desitjat un Feliç Sant Jordi!

[ux_video url="https://www.youtube.com/watch?v=hjmHRKxMAGE"]

Els nens i nenes de Primària han fet moltes manualitats relacionades amb Sant Jordi. Han decorat els balcons, finestres i jardins de casa amb roses, cavallers i princeses! (imatges de nens al balcó al enllaç Drive) També han estat molt actius alhora de participar del Concurs de Punts de llibre sobre el Coronavirus. Han fet uns dibuixos i dissenys espectaculars que, a la tornada a l’Escola, els exposarem a la Mediateca.

[ux_gallery ids="2269,2270,2271,2272,2273,2277,2280,2281,2282" lightbox_image_size="large" col_spacing="xsmall" columns="5" image_height="75%" image_size="large"]

[ux_video url="https://www.youtube.com/watch?v=_ulTem6aO9E"]

[gap]

Els mestres i les mestres de Secundària han aconsellat als seus alumnes els millors llibres per llegir aquests dies de confinament i les xarxes socials de l’Escola han anat plenes de llibres i de cultura. Els alumnes de Secundària, que els agrada molt l’Instagram, van fer ús d’aquesta xarxa social per publicar vídeos on toquen instruments i canten per animar la vetllada a totes les famílies!

[ux_gallery ids="2276,2275,2274" lightbox_image_size="large" col_spacing="xsmall" columns="3" image_height="75%" image_size="large"]

[ux_video url="https://www.youtube.com/watch?v=Qg7htE6nLzo"]

A Batxillerat la cultura dels llibres ha estat molt present durant tot el dia. Gairebé un centenar de recomanacions literàries per part de mestres i alumnes s’han publicat al compte d’Instagram #eptbatx. Hem gaudit de moltes activitats culturals online i ha estat un dia, des de casa, però molt diferent! 

[ux_instagram_feed username="eptbatx" col_spacing="xsmall"]

[gap]

Un Sant Jordi que, de ben segur, que el RECORDAREM!

Resum de la privadesa
pixel white

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Més informació en quan a la política de privadesa

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.