Activitats Extraescolars

ESCOLA DE FUTBOL

Com a novetat aquest curs presentem l’escola de futbol per els alumnes d’I4 i I5.

Aquesta activitat, consisteixen en la pràctica esportiva del futbol. Fem un entrenament setmanal.

Per fer els entrenaments cal dur roba i calçat adient per la pràctica esportiva.

L’activitat extraescolar de futbol té com a fita ensenyar els elements tècnics i tàctics específics de l’esport. Treballem per a desenvolupar al màxim les capacitats esportives de cada jugador, donant-los coneixements des d’una visió col·lectiva d’equip i fomentem la pràctica esportiva com un hàbit saludable sempre mitjançant els valors de l’esforç, la constància i la companyonia.

Preu

L’import d’aquesta activitat és de 26€ al mes per dia inscrit a l’activitat.

Els dies esporàdics es cobraran a 12€