Comunicar l’avaria
Podeu contactar amb Acer al telèfon específic per a Educat: 93 800 36 65 (dilluns a divendres, de 9:30 a 18:30)
Quan contacteu amb Acer:
– Us demanaran el número de sèrie (el podeu trobar a la caixa).
-Especifiqueu el lloc de recollida l’escola.
-Us demanaran el codi de client. El codi client de l’escola és: C4001028S
– Us obriran una incidència i rebreu un mail amb el número RMA que caldrà que us apunteu. En cas necessari, amb aquest número podreu fer un seguiment de l’estat de la reparació.
Entrega de l’ordinador
Un cop la família ha registrat la incidència al servei tècnic podrà entregar el dispositiu juntament amb una còpia de la Notificació d’Incidència a la Secretaria de l’escola que serà qui gestioni la recollida del Servei Tècnic Oficial.
Només es recolliran dispositius en horari de Secretaria de 8 a 14h.
És MOLT IMPORTANT que el dispositiu s’entregui amb l’embalatge original o bé en una caixa de dimensions adequades per evitar que quedi malmès amb el transport.
És MOLT IMPORTANT que només s’entregui el dispositiu, sense alimentador ni cap accessori més (són objectes susceptibles de pèrdua i no cal adjuntar-los).
RECOLLIDA
Quan el dispositiu arriba del Servei Tècnic Oficial reparat a l’escola és la mateixa Secretaria qui avisa a la família de la seva recepció perquè passi a recollir-ho en horari de Secretaria: 8 a 14h.
És IMPRESCINDIBLE per fer la recollida que la família aporti el dispositiu i l’alimentador que té en préstec i es comprovarà que està tot en òptimes condicions al moment de fer la recollida del seu dispositiu reparat.