Quotes de l’escola pel curs 24-25

1r i 2n de Batxillerat

ACTIVITAT COMPLEMENTÀRIA - 10 quotes

Sisena hora

Hora addicional (sisena hora) per ampliar la tasca educativa, cultural i social realitzada pel centre.

INFANTIL

I3 / I4 / I5

5 hores

PRIMÀRIA

1r fins 6è Primària

5 hores

ESO

1r fins 4t d’ESO

1 hora

ALTRES CONCEPTES

Excursions  Sortides curriculars, viatges final de curs, convivències… són altres activitats que tindran import econòmic però que es van notificant a mesura que el curs avança.

Família nombrosa. L’escola ofereix els descomptes de família nombrosa per aquelles famílies que portin 3 o més fills al centre. En el cas de portar tres fills, es farà un descompte del 25% a cadascun dels conceptes (complementària, serveis i Fundació) del fill més gran, i en el cas de 4 fills el descompte serà del 75% de cadascun dels conceptes al fill més gran i del 25% de cada concepte del 2n més gran. Aquest descompte cal acreditar-lo amb el carnet de família nombrosa, en el moment de la matrícula.

FUNDACIÓ F. JOAN PROFITÓS - 10 quotes

La Fundació P. Joan Profitós destina totes les aportacions a la mateixa escola: millora del material didàctic, els espais i equipaments, els serveis oferts a la comunitat educativa i la formació permanent del personal. Les aportacions a la Fundació són imprescindibles per al funcionament de l’escola. S’ofereix l’opció de fer una única aportació sol·licitant-ho a la Secretaria de l’escola.

ESPAI MIGDIA

1 a 9 dies mensuals