El cicle de conferències de l’Escola s’estrena amb l’escriptor Francesc Miralles

Un any més l’Escola posa en marxa el cicle de conferències per a pares i educadors i obert a la ciutat, sobre diverses temàtiques educatives i de creixement personal. L’estrena al teatre de l’escola ha anat a càrrec del periodista i escriptor Francesc Miralles, conegut per ser coautor del llibre Ikigai, els secrets del Japó per descobrir el pròposit vital de cada persona.

Sota el títol “Com cultivar l’autoestima en els nens i les nenes”, el referent en desenvolupament personal ha donat pistes sobre com descobrir les vocacions abans de l’adolescència. Aquesta és la primera xerrada de la temporada que protagonitza l’Escola entre familiars dels alumnes, docents i professors, però també unes propostes educatives obertes a la ciutat.

D’altres conferències per aquest curs estaran protagonitzades per l’actor Pere Arquillué que tractarà el món de l’art i la direcció escènica o Carla Miralda, la professora de música finalista del programa de talents de televisió “Eufòria”.