Han fet camí amb nosaltres...

'}}
Montse Cirera Perich

Soc la Montse Cirera Perich; besnéta, neta, filla, germana, alumna, mare i tieta  d’alumnes de l'escola. He estudiat Grau de Turisme i dos Postgraus d’Economia, Administració d'Empreses i Recursos Humans; a banda, m'he format en Estudis Financers i en Responsabilitat Social, Governamental i Sostenible. Després del meu pas durant cinc anys pel sector del turisme, vaig fer un canvi al món financer on hi porto més de quinze anys exercitant com Assessora Financera.

He estat alumna de l’Escola des d’Infantil fins a 2n de batxillerat. De records i anècdotes en puc explicar moltes. Els pneumàtics de la pista de patinatge, els caps de setmana de les trobades de fe, els grups de pregària dels dijous al migdia a les golfes i la sortida anual a Montserrat. Les Llars Obertes on teniem l'oportunitat de parlar de temes que ens preocupaven com adolescents, també el voluntariat a la Fundació del Senegal. De tots aquest records n'han sortit aprenatatges que m'han format com a persona. De fet, a segon de batxillerat vaig participar els Jocs Florals, on va ser escollida la meva redacció que s'anomenava "La meva escola". Ho recordo amb emoció i enyorança  ja que la vaig escriure quan estava a punt de marxar de l’Escola on me'n sentia molt arrelada. A l'escola sempre m'he sentit a casa.

De la nostra Escola en destaco els valors i humanitat. Valors com la força de voluntat, l'empatia, la solidaritat, la igualtat, la unitat d'equip.

De referents a l'escola n'he tingut i en tinc molts. En destaco la tendresa de les professores d'infantil, la motivació i constància dels professors de primària. L'empenta i l'impuls   dels professors de secundària i la la passió dels professors de batxillerat. L'acolliment, la facilitat de resolució  i l'ajuda incondicional de la resta de  membres de l'equip que formen l'escola. Tots ells han deixat petjada en mi, m'han ensenyat a estudiar, m'han fet adorar l'aprenentatge i m'han motivat per seguir-me formant i perseguir els meus somnis.

Sempre, d'alguna manera o altre, he estat i he volgut estar vinculada a l'escola, me'n sento part d'ella. A dia d'avui, a banda que les meves filles que son alumnes,  formo part de les trobades del FEAC, de les eucaristies dels dissabtes,  del grup de la comunitat cristiana i del grup d'Efa. També participo de l'extraescolar de PiaFit, on he descobert que el gimnàs no és tan gran com jo recordava…i haig de reconèixer que Educació Física no se'm donava gens bé!

Altres exalumnes que han fet camí amb nosaltres: