L’Escola, premi Noel Otero 2024

l’escola pia terrassa premi noel otero 2024 El Premi Noel Otero, reconeix aquelles persones i entitats que col·laboren amb la Mitja Marató de Terrassa. Enguany el premi ha recaigut en la nostra Escola. El doctor Josep Salvador i el president de l’AEMMT, David Otero, han entregat el trofeu al director del nostre centre, Marc Zanon. L’han acompanyat damunt l’escenari de l’Auditori Municipal els professors d’educació física i de primària, Oriol Sellarès i Pau Francolí. Marc Zanon, davant d’un Auditori ple de gom a gom, va oferir el següent discurs: Moltes gràcies pel reconeixement que la Mitja Marató de Terrassa ens concedeix. I moltes gràcies també a l’Oriol Sellarès i el Pau Francolí que mantenen viva any rere any la col·laboració entre totes dues entitats. Sempre expliquem que l’Escola Pia ha de ser i és present a la vida de la ciutat de Terrassa. Volem participar dels principals esdeveniments que se celebren a casa nostra i, sens dubte, un dels més rellevants és la Mitja Marató, que cada mes de gener omple de vida els carrers de la nostra ciutat, esdevenint ja un referent a escala estatal. Per això estem molt satisfets de poder treballar conjuntament, amb una col·laboració que s’estén també al nostre alumnat, que participa de la Mitja a través del nostre projecte de Servei comunitari. En definitiva, el nostre agraïment més sincer i el compromís de poder seguir caminant plegats molts anys més. El proper diumenge dia 28 a les 10 hores es donarà el tret de sortida de la Mitja Marató amb 2.000 inscrits. Com ja és tradició, més de quaranta alumnes de Secundària de la nostra escola hi participaran en l’organització de la Mitja de manera voluntària.