La Tarda més Solidària i Nadalenca

La tarda del 24 de Novembre, quan s’apropa el Nadal, l’Escola organitza una tarda solidària. Des de fa dos anys, la programació d’activitats consisteix, en un mercat d’entitats solidàries de Terrassa i la realització de l’espectacle musical “El Trencanous” de la mà dels docents de l’Escola de Música. L’Escola s’obre així a la participació de tota comunitat educativa, famílies i a la ciutat.

Enguany una desena d’entitats com Prodis, Oberts al Món o l’Associació La Oka, han muntat una paradeta al pati de les Palmeres. Un pati ple de llum, música i ambient Nadalenc que tots i totes vam gaudir d’allò més.

L’altre gran component de la tarda va ser la música. Un quintet de vent, la majoria professors de l’Escola de Música, van adaptar el Trencanous de Txaikovski per a infants. Degut al gran aforament, es van realitzar dos passes.

Les activitats s’han fet amb la col·laboració i participació de l’AFA de l’Escola. Els diners recaptats durant la tarda solidària del divendres 24 es destinen a La Marató de TV3.

Gràcies famílies i entitats per la vostra participació!