Èxit de participació en les jornades d’orientació de Batxillerat

L’Escola ha celebrat aquest dimecres 6 de març unes jornades d’orientació pels alumnes de Batxillerat que han comptat amb la participació de pares i mares que els han explicat les seves experiències professionals. En aquesta xerrada han pogut conèixer professions de diferents àmbits explicades en primera persona. Han participat jutges, fotògrafs, psicòlegs, enginyers o mestres. També han participat antics alumnes del centre que han explicat com va ser el procés de tria d’estudis.

L’objectiu d’aquestes xerrades ha estat donar a conèixer diferents trajectòries professionals i ajudar en la tria dels estudis universitaris o de cicle.

Els assistents de 4t d’ESO i Batxillerat han compartit inquietuds i dubtes. A més, els familiars també han pogut participar de la jornada aportant la seva experiència professional.

L’acte ha acabat amb la projecció per primera vegada a Terrassa del documental Dilluns al Cinema Catalunya. Aquest treball d’Álvaro Sanz explica, amb una visió molt personal, el llarg i canviant camí de trobar una professió.