Ens visita “La Colla Pirata”

Amb la finalitat d’estrènyer lligams entre els alumnes, famílies i ciutat, l’Esola ha organitzat aquest passat dissabte un concert de música infantil a la pista blava. El concert ha estat gratuït i s’ha dirigit a tots els nens i nenes de la ciutat i les seves famílies. La iniciativa ha tingut molt bona acollida i el concert del Pepet i la Marieta i la seva colla de pirates ha estat tot un èxit de participació.

700 persones s’han aplegat al pati en el que és la trobada anual que el centre educatiu fa amb el seu alumnat, les seves famílies i tots aquells veïns de la ciutat que volen gaudir d’un matinal familiar. Enguany, l’escola ha escollit l’espectacle “La Colla Pirata” del grup el Pepet i la Marieta.

La particular climatologia d’aquest mes de gener ha ajudat que les famílies sortissin de casa i participessin amb moltes ganes de ballar amb aquest espectacle

El repertori barreja cançons tradicionals i de nova creació, el grup ha entretingut al llarg del matí els centenars de persones que s’hi han aplegat en el concert.

L’any passat amb el grup l’Atrapasomnis i enguany amb la Colla Pirata, l’Escola vol reprendre l’activitat escolar amb ritme i molt d’esperit familiar.