Diàlegs d’Educació 2030

Catorze alumnes de l'Escola van participar de la trobada “Diàlegs d’Educació 2030”. Una iniciativa de l’Aliança Catalunya 2030. A la jornada van participar més 200 estudiants procedents de 25 escoles d'arreu de Catalunya. Les escoles  participants  van ser escollides a proposta de la Xarxa d'Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya (XESC) on van poder debatre sobre un futur just, pacífic i sostenible.

L'Aliança Catalunya 2030, en col.laboració amb el Departament d'Ensenyament pretén generar un diàleg obert a tota la societat sobre reptes que planteja el món d'avui i de demà. Aquesta iniciativa s'impulsa a proposta de Catesco i té com a referent l'informe mundial d'educació de la UNESCO "Reimaginem junts els nostres futurs: un nou contracte social per l'educació"

L'acte l’ha presidit la Consellera d’Educació, Clara Simó, representants de Catesco i de Catalunya 2030.