Carla Miralda torna a l’Escola  per explicar la seva experiència a ‘Eufòria’

Carla Miralda va ser una de les participants de la segona edició del concurs de talent musical Eufòria i ha tornat a l’Escola, on va estudiar dels 3 als 18 anys, per fer una xerrada de música i educació i explicar la seva experiència al concurs.

La Carla va acabar segon de batxillerat fa set anys i es va decantar pel Grau en Educació Infantil. Arran de la participació a Eufòria el seu nom es va fer popular i ara aprofita aquesta embranzida per estudiar Teatre Musical, la seva passió des de ben petita.

L’acte, fet al pati de l’Edifici de Batxillerat, ha comptat amb una gran acollida i participació. La Carla ha contestat amb gran sinceritat i ha assegurat que “durant el pas per Eufòria i al concert al Palau Sant Jordi mai vaig ser conscient del que estava fent i del que estava representant per mi personalment i professionalment”. També ha explicat que li agradaria actuar a la Gran Via de Madrid.

Entre el públic va comptar amb la família, mestres i professors que l'havien tingut d’alumna i les seves inseparables companyes de la Coral Ohana. Ha estat una tarda molt familiar i emotiva on els assistents han fet moltes preguntes.