Alumni

Han fet camí amb nosaltres...

Els alumnes de l'Escola Pia Terrassa són un grup divers i vibrant de persones que han passat per les seves aules i han emprès camins diversos en les seves vides personals i professionals. Amb una educació basada en valors com la solidaritat, la responsabilitat i la excel·lència acadèmica, els alumnes de l'Escola Pia Terrassa han prosperat en una àmplia gamma de sectors i carreres.

Testimonis d'alguns alumnes:

judit malgosa

Judit Malgosa

L’Escola Pia m’ha aportat moltes coses i ha significat molt per a mi. M’ha aportat coneixements, amics, experiències i sobretot valors, molts valors.
txell miras

Txell Miras

De l'Escola Pia en tinc molts records, moltíssims: racons, espais, experiències, jocs, il•lusions i algunes desil•lusions.
Joan Badia

Joan badia

L'escola era alguna cosa més que les classes.
testimonis joan balta

Joan Baltà i Torredemer

L’escola em va donar les bases per a una autonomia i per a una sòlida formació professional. I puc dir que m’ha aportat el foment de la curiositat per aprendre, o millor, per al saber.
testimonis josep duran

Josep Duran Llargués

És quan t’atures a pensar-hi que veus qui ets i qui t’envolta quan descobreixes que, potser sí, més que una escola tenim una gran família.
Eva Fresnadillo

Per mi la filosofia de l’Escola Pia es definiria amb una frase: l’esforç i el treball et permeten arribar allà on tu vulguis.