Ja tenim els resultats de la Prova Cangur d’enguany i n’estem molt satisfets: d’uns 23000 participants, 6 dels nostres alumnes han quedat classificats en la franja dels 5% millors resultats!!

El passat 19 de març 31 d’alumnes entre 3r i 4t d’ESO i 29 de 1r i 2n de Batxillerat van participar en la XX Prova Cangur convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques. Es tracta d’una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes. Consisteix en una prova de 30 reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema i que s’ha de resoldre en 75 minuts. Els enunciats els prepara, en una reunió internacional que per al Cangur-2015 s’ha celebrat a Puerto Rico, l’associació Le Kangourou sans Frontières, on la Societat Catalana de Matemàtiques participa amb representació pròpia.

Enhorabona a tots ells per els bons resultats obtinguts , especialment a l’Arbert Martorell de 3r ESO, a la Rita Grimalt, Claudia Chaler, Júlia Martínez i Núria Galán de 4t ESO i el Bernat Servitje de 1r de Batxillerat.

Per més informació podeu consultar la web del Cangur.