Ja tenim les guanyadores que representaran a l’Escola en el XVII Certament Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta: l’Elisa Chavarria de 4t i a la Paula Andrés de 5è.

Per arribar fins aquest veredicte, els alumnes de 4rt i de 5è de Primària s’han estat preparant la participació al certamen a través d’unes pautes i indicacions que es van desenvolupant a les aules. Tots ells han participat del procés de lectura, avaluació i tria del millor lector en veu alta de la seva classe.

Finalment a la Mediateca de l’Escola hem realitzat la sessió més especial: la tria dels  finalistes de quart i de cinquè de Primària que han presentat la seva lectura a la semifinal del XVII Certament Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya. Felicitem als finalistes de quart i de cinquè de Primària! També encoratgem a l’Elisa Chavarria de 4t i a la Paula Andrés de 5è, que ens representaran amb la seva lectura al certamen.

Aquest certamen dirigit als alumnes de tot Catalunya, organitzat en diferents categories i té com a objectiu el foment de la Lectura en Veu Alta.

Enhorabona a tots i totes!