Dijous dia 27 de novembre per commemorar la festivitat de Sant Josep de Calassanç, patró de la nostra escola, tots els alumnes de secundària vam celebrar la ja tradicional xocolatada solidària. És una activitat oberta a tots els alumnes d’ESO i a tot el personal de la casa, tan professors com personal d’administració i serveis. Aquest any vam estar especialment pendents del temps, però finalment no va ploure i ho vam poder celebrar a l’aire lliure.

Els delegats i delegades de curs van liderar amb molta il·lusió l’esmorzar solidari de croissant i xocolata desfeta pel qual els alumnes van pagar 3€ (la meitat, 1’5€, és un donatiu per les beques del Senegal).

Des de l’equip d’acció tutorial i pastoral volem agrair a tothom la bona predisposició perquè un curs més, la xocolatada ha estat tot un èxit.