El passat dijous 29 de novembre, tots els alumnes i professors de secundària van poder participar de la ja tradicional xocolatada solidària.

Aquesta activitat d’etapa que ja s’ha convertit en una bonica tradició, ens permet per una banda, celebrar la diada del nostre patró, Sant Josep de Calassanç, i per l’altra, començar a fer una mica de calaix per les beques escolars dels nostres companys del Senegal. Un any més, la implicació i la participació d’alumnes i professors va ser molt reeixida, fet que va fer que passéssim i compartíssim tots una molt bona estona.

Aprofitem per agrair-vos a totes i a tots la vostra col•laboració, especialment als delegats i delegades de curs que van vetllar per la organització i dinamització de l’acte.