La setmana de l’11 al 15 de març els alumnes de 1r de batxillerat i els de PQPI han realitzat uns tallers sobre la SIDA i prevenció de malalties de transmissió sexual. Aquests tallers han estat dirigits per professionals de l’àmbit sanitari (metges i infermeria) coordinats per la Comissió per a la prevenció de la SIDA (Sanitat i Serveis Socials – Ajuntament de Terrassa).

L’educació sexual dels joves és responsabilitat tant de la família, de l’Escola, com de les diferents administracions, i els professionals sanitaris ens poden ajudar molt en aquesta tasca. Els tallers han durat aproximadament dues hores, i donat que hi ha una distància prou significativa entre els coneixements i la informació que tenen els joves i els seus hàbits i actituds, en aquesta intervenció l’objectiu s’ha centrat a treballar les seves actituds mitjançant reflexions sobre situacions on hauran de prendre postures o decisions en base a uns determinats principis i valors. Els tallers han finalitzat amb una explicació sobre l’ús correcte del preservatiu masculí.