Durant els dies 10, 11 i 12 d’abril es van portar a terme les xerrades informatives d’orientació vocacional i professional pels alumnes de 4rt d’eso. Aquestes xerrades formen part del procés que amb el títol d’ ”Orienta’t, després de l’ESO què puc fer?” vol ajudar als nois i noies de 4rt a fer una tria acurada dels estudis que voldran seguir a partir del curs vinent.

Al llarg del segon trimestre ja es van començar a donar a conèixer totes les opcions que tenen a través del dossier d’orientació que se’ls va entregar i el treball específic fet des de les tutories. També es va oferir una xerrada a les famílies explicant tot aquest procés i informant del batxillerat de l’escola per part del Director Pedagògic del Batxillerat, Josep Lluís Cerrudo. Ell mateix també va oferir una xerrada als mateixos alumnes de 4rt.
Des del Departament d’Orientació de Secundària esperem que totes aquestes accions ajudin als nois i noies a triar amb encert el camí que començaran el curs vinent, i els desitgem molt d’èxit en la nova etapa.