Els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat que fan la matèria de Tecnologia industrial van assistir, a la sala d’actes de Camí Fondo, a una conferència  a càrrec de l’associació Venturi formada per estudiants d’Enginyeria Aeronàutica i Industrial de l’Escola superior d’Enginyeries (UPC).

En aquesta xerrada, propiciada per l’Àrea de Cultura, Innovació i Projecció de la Ciutat de l’Ajuntament de Terrassa, els membres de l’equip Venturi van explicar el desenvolupament d’un prototip d’avió que integrarà una pila de combustible i hidrogen. La presentació de material audiovisual dels processos de  construcció i fabricació del mateix va acostar als nostres alumnes al món de l’enginyeria, però també al de la innovació i l’emprenedoria a càrrec de joves estudiants, situació en la qual es trobaran ells ben aviat.