El passat divendres la infermera de l’escola l’Anna Mampel va fer una xerrada als alumnes de 6è sobre els avantatges que comporta fer un bon esmorzar cada dia. Aquesta xerrada posava el punt i final a un seguit d’activitats que vam fer sobre la importància de seguir una dieta equilibrada.

El tema s’iniciava amb una enquesta sobre l’esmorzar que van contestar els alumnes a l’àrea de Llengua Castellana. Després es van organitzar quatre tallers interdisciplinaris: representació gràfica dels resultats de l’enquesta en suport informàtic, repàs de la funció dels nutrients en llengua anglesa, elaboració del menú equilibrat d’un dia de convivències, i visionat i posterior col·loqui d’uns fragments de la pel·lícula “Super size me” en llengua castellana.

Esperem que aquestes activitats hagin estat prou significatives per a que no oblidem que tal com ens va dir l’Anna Mampel, “menjar sa és modern i intel·ligent”.