El divendres 15 de maig un grup de 16 exalumnes de l’escola, ara universitaris o ja inserits en el mercat laboral, han vingut al Camí Fondo a explicar les seves vivències i experiències un cop van marxar de l’escola.

Aquesta activitat, emmarcada en el programa d’orientació professional de batxillerat, tenia com a objectiu orientar els nostres alumnes de 2n de batxillerat sobre el seus horitzons acadèmics i professionals més immediats a partir dels companys que els han precedit. Un cop feta la presentació general els convidats s’han distribuït en dues taules rodones :

Taula 1 : Tecnologia-Ciència-Sanitat

Anna Burgaya (Arquitectura)
Ignasi Gallardo (Medicina)
Laura Torres (Fisioteràpia)
Jordi Flo (Enginyeria Mecànica)
Annabel de Vega (Farmàcia)
Carla Domingo (Psicologia)
Pau Casas (Enginyeria Multimèdia)
Blanca Aguirre (Enginyeria Telecomunicacions)

Taula 2 : Arts-Humanitats-Socials

Mario Monzó (Escac)
Miquel Montlló (Còmic)
Albert Garcia (Belles Arts)
Helena Lladó (Moda i Emprenedoria)
Laia Torras (ADE/Dret)
Maria Pineda (Economia)
Enric Escofet (Història)
Carles Planas (Periodisme)

Cal agrair a tots els convidats la seva predisposició i la qualitat de les seves aportacions. Creiem que ha estat una activitat realment enriquidora per a tothom i que pot aportar elements molts útils als nostres alumnes de cara al seu futur.