L’escriptora Gemma Lienas, autora de “El diari vermell de la Carlota”, ha fet una xerrada als alumnes de 1r de Batxillerat. Els ha explicat de forma clara, directa i entenedora la gènesi i intencionalitat del seu llibre, el qual treballaran, juntament amb els pares, dins del programa de creixement personal de Batxillerat.

En el diari l’autora planteja la sexualitat com una activitat natural de les persones, molt lúdica, que permet una gran comunicació i complicitat. En el seu diari la Carlota va exposant tot el que aprèn sobre la sexualitat i, de retruc, sobre els sentiments. El llibre, i la feina encomanada als alumnes, pretén omplir autèntics cràters d`informació, pel que fa a temes com els genitals, la resposta sexual, el primer coit, els mètodes anticonceptius, l`embaràs, l`homosexualitat, les malalties de transmissió sexual, les disfuncions sexuals i altres qüestions referents a la sexualitat.

Els alumnes han acollit la xerrada amb molt interès i ara podran abordar la seva lectura, juntament amb els pares, partint del punt de vista de la pròpia autora.