Dijous dia 20 de març vam tenir la visita a l’escola de la Doctora en física quàntica Sònia Fernández-Vidal. La Sònia és escriptora i divulgadora científica nascuda a Barcelona. Després d’anys de recerca la Sònia dedica part del seu temps a escriure llibres de divulgació científica tant per nens com per adults. La porta dels tres panys i el Quantic love són els seus dos primers llibres i a partir del 4 d’abril tindrem disponible els seu darrer treball.

A l’escola doncs, vem poder gaudir d’una xerrada que ens va introduir al fantàstic món de la física quàntica. Una xerrada molt interessant que va ser capaç de captivar l’atenció de gairebé 300 alumnes de 3r i 4t d’eso. Sentir a parlar de ciència d’aquesta manera tant propera i veure com la Sònia era capaç de captar l’atenció de tots els alumnes va ser un autèntic plaer i una gran oportunitat d’acostar la ciència al alumnes.