Divendres 7 de juny per la tarda i dissabte 8 de juny pel matí, 30 alumnes de secundària van col•laborar voluntàriament amb el recapte d’aliments promogut per la Creu Roja. La crida “Ajuda’ns a omplir El Rebost!” pretenia mobilitzar la societat terrassenca a donar aliments per sanejar l’estoc de l’entitat benèfica que té el magatzem d’aliments sota mínims degut a l’augment de la pobresa i a la baixada de les donacions de la unió europea.

La setmana abans, tots el voluntaris van rebre una formació específica per parts de dos voluntaris de la Creu Roja que van venir a l’escola a explicar-los els objectius de la campanya, els aliments a recaptar, la informació a donar a la gent, com tractar-la, etc. També els van informar dels supermercat on desenvoluparien l’acció en grups de 3-4 alumnes i torns de 4 hores.

L’experiència, comentaven, ha estat d’allò més que positiva. Emociona veure com la gent respon positivament a la crida i s’acosta al punt de recollida amb llaunes de tonyina, galetes, pots de cacau en pols,… comprats expressament per ser donats. D’altres ens felicitaven per la feina que fèiem. Alguns ens explicaven que no donaven més perquè no podien. N’hi ha que al veure’ns se’ls hi queien les llàgrimes d’emoció perquè eren o havien estat usuaris de El Rebost.

L’escola se sent molt orgullosa de tenir joves solidaris amb els que ho passen malament que són capaços de donar el seu temps per millorar la societat en la que vivim. Joves compromesos que posen el seu granet de sorra per a construir un món millor. Moltes gràcies a tots i a totes!