A l’Escola tenim sis Auxiliars de Conversa en Clément Brison de França, Betsy Bergeson de USA, Katie McCormick d’Escòcia, Angelica Marques d’Anglaterra, Laura François-Marie de la Isla Reunión, Saüda Allen de Londres.

Els voleu conèixer millor? Doncs ells mateixos es presenten en aquests videos:

El projecte d’Auxiliars de Conversa es va iniciar el curs 2010-11 i des d’aleshores el projecte ha crescut molt, cada curs enriquim la immersió lingüística del nostre alumnat i del professorat amb les auxiliars de conversa natives. Aquest curs comptem amb sis auxiliars procedents de: USA, Escòcia, Anglaterra Illa Reunió i França.

Els propòsits generals del programa són aconseguir que tots els nostres alumnes tinguin un aprenentatge de les llengües estrangeres profitós i motivador, per això oferim un increment notable d’hores dedicades a l’expressió oral treballades amb auxiliars de conversa natives procedents d’arreu del món. Converses, lectures, preparacions per a proves orals, optatives, educació física, Batxibach i un llarg etcètera.

A quins cursos l’apliquem? L’anglès a tot primària i secundària. El francès a 5è i 6è i a secundària a tots els cursos i al Batxillerat, als alumnes del Batxibac.