Aquesta iniciativa té com a fita apropar la innovació que proposa el projecte a les famílies de l’escola per a promoure’n el seu coneixement de primera mà, veient com treballem amb els nens i nenes a les aules, animant-les a fer-nos preguntes i saber ben bé en què consisteix el canvi educatiu que proppsem amb el SUMMEM.

Aprèn i Conviu són els pilars del projecte de renovació pedagògica SUMMEM. I promovent l’aprenentatge vam començar la primera sessió del “Vivim el SUMMEM” que enguany encetem amb les famílies de 6è de Primària. En Carles Cereceda, director de l’escola, la Cristina Roca, directora de l’etapa i en Pau Francolí, responsable de treball cooperatiu van rebre les famílies i els van fer una breu introducció sobre els aspectes principals del projecte, donant-los pautes per a poder aprofitar al màxim la visita a les aules.

Les famílies van parlar amb els nens i nenes del treball en equip i els seus càrrecs, del diari de sessions, de les rúbriques i d’un munt d’aspectes relacionats amb com viuen aquesta nova manera de treballar. Va ser una tarda diferent, amb famílies a les aules, interactuant amb alumnes i docents i de ben segur que va apropar el projecte i desvetllar dubtes. Seguirem treballant de valent per a fer ben estreta la relació família-escola perquè entre tots ens enriquim de debò!