Els nens i nenes de tercer de Primària han anat de visita al Mercat del Peix i del Marisc de Barcelona. Tant pels alumnes com pels mestres ha estat tota una aventura, un temps d’aprenentatge fora de ‘escola on es van visualitzar i concretar molts dels continguts treballats en les àrees de medi natural i social. Conèixer d’aprop on es manipula , es compra i ven el peix.

On treballen un gran nombre de persones i quines espècies de peixos arriben als mercats, va resultar ser molt interessant. Entre carrers plens de naus, camions carregats de fruita i verdura , majoristes de productes frescos i un museu del peix molt ben cuidat; les monitores que ens van acompanyar ens van donar a conèixer la situació dels nostres mars, les espècies de peixos i també les avantatges de consumir peix en la nostra dieta. Al final vem poder compartir un àpat en el mateix espai. La sortida va resultar ser molt profitosa i interessant.