El passat divendres 13 els Escultors, Escriptors, Exploradors i Missatgers vam anar a visitar l’Escolania de Montserrat.

L’excursió ja va començar de manera emocionant ja que vam pujar a Montserrat amb el Tren cremallera, que ja havíem vist a classe treballant els mitjans de transport. Abans de pujar però vam poder visitar un petit Museu del Tren Cremallera i alguns exemplars d’exposició, que ens van ajudar a veure-ho de més aprop. Un cop dalt, vam poder gaudir de les espectaculars vistes des dels voltants del monestir, per després dirigir-nos a l’Escolania. A banda de poder veure les instal·lacions de l’escola (patis, aules, zones comuns,…) també vam poder visitar les habitacions dels alumnes i els espais on estudien i assagen música.

Als alumnes no els vam poder veure dins de l’escola però si que vam tenir la sort de veure’ls cantar a l’església i a més des de primera fila.
Després d’això, un bon dinar tots plegats i una estona de joc a la plaça del Monestir, per acabar baixant altra vegada amb el cremallera i tornar cap a l’escola.

Ens ho vam passar d’allò més bé!