El passat divendres 19 d’octubre van venir a l’escola els nois i noies de FUPAR juntament amb els seus monitors i monitores. Aquesta visita és el retorn de la realitzada el curs passat als seus tallers, pels nens i nenes de segon, que ara cursen tercer. Es van fer dos blocs d’activitats.

Les classes del Unicorns i Fènix van participar en el taller de judo al gimnàs de l’escola, amb la col·laboració de l’alumne de 4t d´ESO Eusebi Cima que realitza tasques de voluntariat als taller de FUPAR. I les classes de Pegàs i Centaure van descobrir el llenguatge Braille utilitzat per les persones invidents. Tots plegats van gaudir d’una estona de convivència i aprenentatge. Agraïm de nou aquesta col·laboració que mantenim des de fa força anys.