Els alumnes de 4t d’ESO han visitat l’edifici del Camí Fondo per poder compartir amb alumnes de Batxillerat la seva experiència del pas per aquesta etapa. Repartits entre les tres modalitats de Batxillerat (Arts, Humanitats i Ciències Socials, Ciències i Tecnologia), els nois i noies de 4t van poder conèixer què implica el Batxillerat des del punt de vista de l’alumne. Aspectes com “la gestió del temps”, “créixer fora de l’escola!” o “triar implica responsabilitat”, són alguns dels que es van poder sentir, així com la organització pròpia de l’etapa i el contingut de les assignatures. De ben segur que l’Aina, l’Ivan, la Rita, el Marc, la Laura, l’Oriol, l’Anna i la Maria (alumnes de 2n Batxillerat), acompanyats dels seus professors, els van ajudar a acabar de conèixer aquesta etapa, que molt d’ells començaran el curs vinent.

Aquestes xerrades formen part del procés que amb el títol d’ “Orienta’t, després de l’ESO què puc fer?” vol ajudar als nois i noies de 4rt a fer una tria acurada dels estudis que voldran seguir a partir del curs vinent. Al llarg del segon trimestre ja es van començar a donar a conèixer totes les opcions que tenen a través del dossier d’orientació, el treball específic fet des de les tutories, els tallers “Orienta’t”, la xerrada a les famílies explicant tot el procés i informant del batxillerat de l’escola per part del Director Pedagògic de Batxillerat, Josep Lluís Cerrudo, que també va oferir una xerrada als mateixos alumnes.

Des del Departament d’Orientació de Secundària esperem que totes aquestes accions ajudin als nois i noies a triar amb encert el camí que començaran el curs vinent, i els desitgem molt d’èxit en la nova etapa.