A l’Escola aquesta setmana hi havia programat un concert de final de curs en el qual estava prevista l’actuació de la Jove Orquestra. Es tracta d’una data especial perquè es dóna la circumstància afegida que aquest any s’havia de celebrar el 20è aniversari de la fundació de la Jove Orquestra.

Aquest curs no podrà ser… però els seus alumnes han preparat una actuació conjunta en confinament de la cançó “Viva la Vida” de Coldplay. Ha estat una feina de molt d’esforç per part de tots els participants (i també de muntatge posterior, ja us podeu imaginar!). Hi ha alumnes de Primària, d’ESO i de Batxillerat, a més d’alguns professors de l’Escola de música.

La Jove Orquestra és l’agrupació musical més gran i amb més prestigi de l’Escola. Però a l’Escola de Música n’hi ha d’altres grups com la Petita Banda, la Petita Orquestra, la Big Band, el Grup de Guitarres i d’altres.

L’Escola de Música ja s’està preparant per un nou curs, amb il·lusions i energies renovades. Fer música i tocar un instrument ha estat un bàlsam per als joves en aquest temps de confinament i ha servit per posar en valor l’expressió musical com una activitat única i insubstituïble. Les inscripcions a l’Escola de Música ja es poden fer online:

ANIMA’T I INSCRIU-TE!

Aquest vídeo fet en confinament ha estat un gran esforç col·lectiu per part dels 45 músics de la Jove Orquestra, però ha valgut la pena.

Esperem que us agradi!