Un curs més l’escola ha donat suport al projecte «Recicla Cultura» que des de fa quatre anys posa en marxa la Fundació Servei Solidari. L’objectiu d’aquesta campanya és sensibilitzar sobre les dificultats amb les quals es troben les persones nouvingudes que no coneixen la nostra llengua, així com per recaptar fons per finançar els cursos d’alfabetització que voluntaris i voluntàries de la Fundació duen a terme.

Aquest any i sota el lema «Si un llibre t’ha canviat la vida, recicla’l i transforma la vida d’una persona» l’equip d’Acció Tutorial i Pastoral hem volgut afegir-hi valor a la iniciativa tot demanant als alumnes i famílies que donessin un llibre i deixessin constància escrita del que els hi havia aportat la seva lectura. La participació de l’alumnat, des de P3 a 4t d’ESO, ha sigut bona i el dia de Sant Jordi es van poder posar a la venda un munt de contes i llibres. Molts van ser els qui es van apropar a les parades a remenar i en van adquirir un pel preu simbòlic de 2€.

Al final de la jornada es van aconseguir recollir 536€ que ja han sigut transferits al projecte Recicla Cultura. També la venda de roses va ser reeixida i cada grup va vendre les seves 100 roses. Els alumnes dels Grups de Pregària de secundària i els seus professors, responsables de les parades, van gaudir molt de la jornada. Des d’aquí els hi agraïm la feina feta, així com la participació de tothom.