Èxit de convocatòria de la segona conferència del Cicle “Converses amb …” que hem començat de manera ONLINE aquest curs. “Educar amb Sentit Comú” d’Armando Bastida va aconseguir l’atenció de més de 300 famílies.

La conferència va resoldre moltes de les inquietuds que tenen les famílies amb fills d’entre 0 a 3 anys. Els participants van tenir l’ocasió de demanar amb anterioritat, a través d’un formulari anònim, consells i opinió d’Armando Bastida. Les principals inquietuds van girar al voltant de la gestió de les rabietes, de les emocions o dels problemes alhora de compartir. També es van donar eines per ajudar als nens i a les nenes a ser més autònoms i ajudar als pares i mares a ser el propi exemple de conducta pels seus fills i filles. La comunicació i l’educació en positiu també va ocupar bona part de la xerrada que es va acabar allargant al voltant de dues hores.

Armando Bastida és infermer pediàtric, pare de tres fills i autor de llibres relacionats amb la salut i l’educació dels nens i nenes. També és un referent d’aquest àmbit en les xarxes socials on compte amb més de 200 mil seguidors. Bastida és veí de Terrassa i és un referent mundial per a moltes famílies en l’àmbit de l’educació i alimentació durant les primeres etapes de vida.

És la segona vegada que Bastida fa una xerrada a la nostra escola, però enguany ha estat en línia i en un format diferent. Podeu veure o consultar tota la conferència a la web de l’Escola.

Gràcies pel vostre interès i assistència!