Arriba el final de curs i també el final de l’emocionant joc dels Exploradors de llibres, creat pel Grup d’Animació a la Lectura del Secretariat de l’Escola Pia de Catalunya.

Després d’haver llegit entre 4 i 6 llibres de manera voluntària, els alumnes exploradors esperen la trobada anual per poder votar els seus llibres preferits. Tot a punt al teatre. Els nostres exploradors es prenen molt seriosament el fet de donar una puntuació justa als llibres llegits perquè saben que la seva votació és molt important per mantenir o treure els llibres per al proper curs.

La trobada ha estat un èxit, tot i que enguany hem trobat a faltar l’escolapi Sadurní Tudela, un dels creadors del projecte, al qual enviem molts records des d’aquí.

Aquí teniu els resultats:

A tercer, el llibre guanyador ha estat:

Las aventuras de la familia Melops, de Tomi Ungerer

El guanyador de quart és:

Ottolina i la gata groga, de Chris Riddell

A cinquè, el més votat ha estat:

Un amic excepcional, de David Walliams

Els alumnes de sisè han decidit fer guanyador a:

La meva vida com a estrella de cine, de Janet Tashjian