Durant el passat cap de setmana, els dies 22 i 23 de novembre uns noranta alumnes d’ESO, batxillerat i primària de la nostra escola han participat en el Campionat de Cros Escolar de Terrassa. Aquest esdeveniment ha tingut lloc a la Zona Esportiva Municipal de Can Jofresa i ha estat organitzat per Consell Esportiu del Vallès Occidental.

En un cap de setmana molt bo pel que fa a la temperatura els nostres alumnes com sempre han demostrat estar a un bon nivell. S’han aconseguit tres trofeus per equips, les nostres companyes de 3r i 4t d’ESO van quedar primeres, els nois de 1r d’ESO també van pujar al més alt del podi i les nenes de 5è van aconseguir la segona posició.

En individual van caure set medalles molt lluitades per part de tots, els nostres guanyadors han estat la Núria Galàn, el Miquel Badia, Pau cornelles, el Dani Descalzi, la Carla Sola, la Mar Sola i la Júlia Queraltó.

Moltes gràcies a totes i tots els que heu participat pel vostre esforç, pel bon ambient creat i moltíssimes felicitats!!