Treballem l’Esport Adaptat


[gap]

Els alumnes i les alumnes de Secundària treballem l’Esport Adaptat a la matèria d'Educació Física. Una experiència vital i reflexiva que ens fa sortir de les parets de casa per entrar a viure altres vides llunyanes i molt diferents a les nostres. Totes elles plenes de valors, esforç i humanitat.  A 3r d'ESO, des de fa quatre anys, estem treballant una ABP; Aprenentatge Basat en Problemes;  anomenada "Yes I can".

Durant les sessions a l'Escola ens vam posar en el lloc de gent amb diferents discapacitats i vam practicar activitats i esports adaptats. Després vam preparar per grups unes sessions on ens especialitzàvem en una minusvalia. Per acabar l'ABP estava previst que vingués en POL MAKURI, esquiador de fons i corredor de curses de muntanya d'esport adaptat. El Pol havia de respondre presencialment a l’aula les preguntes que haviem preparat els alumnes. Però degut al confinament no va poder ser, però sí que en Pol ens ha volgut respondre els dubtes i neguits que teniem en un vídeo!  

La darrera activitat ha estat veure el vídeo d’en Pol desde casa i contestar un qüestionari. Finalment hem preparat una presentació on hem ajuntat una mostra de comentaris d'agraïment que hem escrit els alumnes per en Pol. Comentaris plens de sensibilitat, empatia i valoració del seu esforç. 

Gràcies Pol per tot el que ens has explicat! Ens has fet entendre i veure altres maneres de viure i de veure les coses! Un GRAN APRENENTATGE!

[row]

[col span__sm="12" align="center"]

[button text="Agraïments pel Pol Makuri" link="https://terrassa.escolapia.cat/wp-content/uploads/2020/06/Agraïments-pel-Pol-Makuri.pdf" target="_blank"]

[/col]

[/row]

Resum de la privadesa
pixel white

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Més informació en quan a la política de privadesa

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.