Un grup de 48 alumnes de 3r d’ESO i tres professores van fer una estada a Paignton, al sud-est d’Anglaterra, durant l’última setmana de curs. Allà van realitzar el crèdit de síntesi i alhora van tenir l’oportunitat de conviure amb diferents famílies angleses i conèixer de primera mà la cultura i tradicions britàniques.

Durant aquesta setmana van gaudir de diverses activitats lúdiques als matins: visita al parc natural de Dartmoor, visita al poble de Cockington on més d’un es va remullar una mica al riu, un viatge en vaixell, shopping, etc.

A la tarda tocava treballar una mica més i en grups de deu alumnes i distribuits per nivells van fer classes lectives de quatre hores amb un professor nadiu a la Devon School of English.

Alguns vespres també van poder disfrutar de la nit de Paignton (que comença a les set de la tarda): un dia de discoteca i un altre a la bowling alley. Hem comprovat que la tècnica de ball és millor que el seu llançament de bowling.

Ha estat una experiència molt gratificant per tots i malgrat ser una estada curta, n’han tret molt profit. A alguns els va costar deixar-se anar amb la llengua anglesa però finalment tots es van decidir a intentar-ho i cal dir que no ho feien gens malament.

HAVE A NICE SUMMER!