Al llarg d’aquesta setmana, un grup de noranta alumnes de 3r d’ESO estan realitzant el treball de síntesi relacionat amb l’àmbit de l’emprenedoria. Amb el títol d’Aprendre a emprendre, l’objectiu d’aquest treball era dissenyar una bossa a partir de materials reciclats, simular un estudi econòmic , analitzar diversos anuncis publicitaris i, finalment, crear un anunci per llançar el producte al mercat.

Per tal d’apropar-nos al món de l’emprenedoria, hem comptat amb la presència de Maria Batet, formadora d’emprenedors , que ens ha donat pautes sobre quines habilitats han de tenir els joves que volen tirar endavant un projecte professional. Dins del treball de síntesi, una de les activitats que ha tingut més èxit entre els alumnes ha estat la visita al Museu de la Xocolata de Barcelona, on hem participat en uns tallers de ciència i xocolata molt interessants i alhora saborosos.