Dijous, els alumnes de Paignton van visitar el vehí poble de Brixham, després de les classes matinals. Es tracta d’un poble dedicat a la pesca i al turisme i amb molt d’encant. Vam fer una passejada fins a l’extrem de la badia, Berry Head, des d’on vam gaudir d’unes espectaculars vistes de tot el penyasegat, ja que feia un dia molt clar.

Avui finalitzen les classes i els nois i noies rebran els resultats de la Devon School of English. El viatge, però, continua fins diumenge.
Ens acomiadem de vosaltres desde la pàgina web. Fins aviat!

On thursday afternoon, after the lessons, our students visited Brixham, next to Paignton. Brixham is a very nice place. It’s a fishing and touristic town. We went for a walk towards the end of the bay, the Berry Head, where we could enjoy beautiful sights.
Today the students are finishing their lessons at the Devon School of English. The trip will last until sunday. We say bye from this web. See you soon!