Després de les classes de dimecres i d’un magnífic entrepà de pollastre, hem agafat el bus cap al Parc Nacional de Dartmoor. Els alumnes han fet una petita excursió fins a Haytor, un massís granític des del qual hi ha unes vistes espectaculars del comtat de Devon. De baixada ens hem aturat al petit i encantador poble de Widecombe, on alguns nois i noies han assaborit el típic Devon Cream Tea.

On Wednesday, we had lessons in the morning, a delicious chicken sandwich for lunch and later we took a bus  to the National Park of Dartmoor. he students climbed up to Haytor, a granite tor from where they had spectacular views across Devon. On the way down we stopped in the charming village of Widecombe and some students tasted the typical Devon Cream Tea.